L'IDEC, present a la xarxa social Facebook

L\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra ha creat un grup a la xarxa social Facebook amb l\'objectiu de crear un punt de trobada entre els participants als programes que imparteix. La creació del grup respon a la necessitat d\'unificar alguns dels grups creats espontàniament pels participants de màsters i postgraus.

Amb la presència al Facebook l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra mantindrà informats als participants dels actes i activitats que realitzi. Per contra, els participants podran interactuar entre ells, enviar fotografies o recomanar enllaços web; i d\'aquesta manera mantenir el contacte.

Des de la seva creació, el passat mes de juliol, el grup IDEC-Universitat Pompeu Fabra ha aconseguit 600 participants.

¿Qui pot accedir al grup IDEC-Universitat Pompeu Fabra?

Per accedir al grup IDEC-Universitat Pompeu Fabra és necessari tenir un perfil al Facebook i haver cursat algun programa a l\'IDEC. Tots els qui compleixin aquests dos requisits només hauran de sol·licitar l\'ingrés al grup.

La creació d\'aquest grup exemplifica l\'interès de l\'IDEC per les noves tendències de la societat de la informació. A més, el model innovador de relació entre la universitat i l\'empresa que defensa l\'IDEC encaixa amb la naturalesa de Facebook, que connecta a estudiants i empreses en funció dels seus interessos, la seva situació acadèmica, el seu lloc de treball o la regió geogràfica.

Facebook és un lloc web de xarxes socials. Va ser creat el 2004 per estudiants de Harvard, però s\'ha obert a qualsevol persona que compti amb un compte de correu electrònic.

Enllaç al grup ?IDEC-Universitat Pompeu Fabra?: