L'IDEC i la productora El Terrat ofereixen un postgrau en Escriptura i Guió Televisiu

L?IDEC-Universitat Pompeu Fabra ofereix, en col?laboració amb la prestigiosa productora catalana El Terrat, un innovador postgrau en Escriptura i Guió Televisiu per Programes d?Entreteniment i Humor. El programa, que començarà el mes d?octubre, té com objectiu formar a professionals competents en l?àrea de continguts de programes televisius d?entreteniment i humor. D?aquesta manera, les possibilitats de formació dels futurs professionals dels mitjans es veuen ampliades amb noves especialitats que s?ajusten més al present del panorama televisiu actual.

A l?acte de firma de l?acord de col?laboració hi han assistit el Director General de l?IDEC-Universitat Pompeu Fabra, Pau Verrié, el Director General de El Terrat Pep Espada, i el responsable de l?àrea de R+D de El Terrat, Joan Pons. Pau Verrié ha destacat la garantia que suposa posar en marxa un posgrau que compta amb el recolzament d?una reconeguda productora com El Terrat i ha assenyalat la importància d?ensenyar a com fer riure en referència als futurs professors del programa. Per part de El Terrat, Joan Pons ha assegurat que la formació suposa un nou repte per la productora, una activitat innovadora que emprenen amb molta il?lusió.

El postgrau, dirigit per Montse Martí i Joan Pons compta entre el seu professorat amb reconeguts professionals com José Corbacho, Andreu Buenafuente, Jordi Evolé i Xavier Cassadó entre altres. Dividit en quatre mòduls, aquest programa explicarà el panorama televisiu relacionat amb l?humor i l?entreteniment des de diferents perspectives. També desenvoluparà les capacitats per comunicar aspectes rellevants de l?actualitat des d?un punt de vista humorístic que combina el domini del llenguatge i la claredat del missatge.

Més informació aquí.