L'IDEC forma a emprenedors digitals

L'IDEC-Universitat Pompeu Fabra organitza un curs de Digital Enterpreneurship adreçat als antics participants del Màster en Màrqueting Directe i Digital. El curs, que es realitzarà del 12 al 29 de novembre, està subvencionat pel Pla INICIA del Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya i per tant és totalment gratuït. Les 25 places disponibles s'han exhaurit en només 24 hores.

Els continguts acadèmics del curs tractaran dels criteris per emprendre, els models de negoci en l'entorn digital, com elaborar un pla de negoci viable i creïble, els elements clau en una primera ronda de finançament i l'experiència dels emprenedors digitals, entre d'altres temes clau.

Albert Garcia Pujadas, director del curs de Digital Enterpreneurship juntament amb Josep-Maria Fàbregas, ha recopilat, condensat i ordenat algunes notes relacionades amb l'emprenedoria i les ha plasmat al seu bloc. Garcia Pujadas ha confeccionat una llista, a mode de check list, que pot ajudar a qualsevol emprenedor/a. Els tres primers punts de la llista són:

1. Apassiona't i compromet-te amb el projecte (i el seu model de negoci), no amb la idea.
  2. Sigues realísticament optimista.
  3. Emprens perquè vols, ningú t'hi obliga.

Si vols llegir els punts 32 restants pots fer-ho al bloc Albert Garcia Pujadas qtorb

La direcció del curs Digital Enterpreneurship

Josep-Maria Fàbregas. Professor associat de Màrqueting Directe i Promocional de la Universitat Pompeu Fabra. Enginyer tècnic de Telecomunicacions i diplomat en Direcció de Màrqueting per ESADE. Director de Planificació estratègica d'OgilvyOne i fundador d'Ogilvy Healthcare Espanya. Director del Màster en Màrqueting Directe i Digital i del Màster en Màrqueting Farmacèutic de l'IDEC-UPF.  Coach executiu per l'ICF (Internacional Coach Federation).

Entrevista: www.whohub.com/jmfabregas

LinkedIn: es.linkedin.com/in/jmfabregas

Albert Garcia Pujadas. CEO de OneMojito. Compta amb una experiència professional de més de quinze anys en el món de la consultoria, el màrqueting i internet. Ha viscut els inicis d'internet a Espanya en llocs com la direcció general de Multiplica i de QuinTeam, la de màrqueting del Grupo Intercom i d'eresMas, o com a soci fundador i director general d'Ogilvy Interactive. Coordinador del Màster en Màrqueting en Màrqueting Directe i Digital de l'IDEC-UPF. Es possible consultar més informació d'ell al bloc Qtorb, el blog de Albert Garcia Pujadas 3.0 o a es.linkedin.com/in/albertgpujadas