L'IDEC es presenta a l'Equador

El dia 27 de març, al Swissotel de Quito va tenir lloc un acte de presentació de la programació de postgrau de l?IDEC amb la participació del director general de l?IDEC, Pau Verrié, i dels exalumnes de la UPF Gustavo Solórzano i Fausto Valencia. Els més de 50 assistents van manifestar el seu interès en les propostes de formació de la nostra institució i en la possibilitat d?inscriure?s a algun dels programes.

El mateix dia 27 a Quito i el dia 1 d?abril a Guayaquil van realitzar-se dues reunions d?exalumnes, el primer pas per constituir l?Associació d?Ex Alumnes de la UPF a l?Equador. Els participants, alguns doctors per la Universitat Pompeu Fabra, procedien de diversos programes realitzats tant des del Departament d?Economia i Empresa de la UPF (The Graduate Programme in Economics, Finance and Management) com de programes realitzats a l?IDEC: Banca i Finances, Anàlisi Econòmica Aplicada, Negocis Internacionals, Mercats Financers, Polítiques Públiques i Socials i altres. Gustavo Solórzano, de Guayaquil, i Fausto Valencia, de Quito, han assumit la responsabilitat de coordinar i impulsar les properes actuacions.

La visita del director general de l?IDEC a l?Equador va servir també per mantenir una reunió amb l?Ingeniero Oscar Mendoza, degà de la Facultat de Ciències Humanístiques i Econòmiques de l?ESPOL (Escuela Superior Politécnica del Litoral), la universitat pública més prestigiosa de l?Equador (com ho prova entre altres coses el fet de ser la que rep més donacions dels equatorians a través de l?impost de la renda), i diversos professors de la Universitat, tots ells doctors i exalumnes de la UPF. Les converses van manifestar unes excel·lents perspectives per poder posar en marxa activitats de col·laboració en els propers mesos.