L'IDEC celebra el final de curs 2008-2009

El passat 18 de juny, va tenir lloc un còctel per celebrar el final del curs acadèmic 2008-09 dels màsters i programes de postgrau de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra. La vetllada es va dur a terme a la plaça Guttenberg del Campus de la Comunicació-Poblenou de la UPF.

Més de 500 participants i professors van poder gaudir d\'una vetllada festiva. Per a molts dels participants, aquest acte va representar el comiat dels seus companys, ja que, un cop acabat el curs acadèmic, retornaran als seus països i ciutats d\'origen per continuar la seva activitat professional.

La vetllada va ser amenitzada amb música del quintet de Jazz Nervi integrat, entre d\'altres, per Claudio Nervi, antic participant i actual professor del Màster en Arts Digitals.

Durant l\'acte, alguns participants de diferents països (Argentina, Perú, Xile, Uruguai, Bèlgica o Equador, entre d\'altres) van explicar les seves experiències viscudes durant aquest any a Barcelona i a l\'IDEC. Tots ells també van expressar la voluntat de formar part dels deu capítols internacionals d\'antics alumnes que la UPF té arreu de l\'Amèrica Llatina, així com de crear-ne de nous. Així mateix, prop de 200 participants es van inscriure a l\'Associació d\'Antics Alumnes, convidats pel seu president, Albert Figueiras.