L'IDEC acull el IX Seminari de Publicitat Digital

L'IAB Spain, l'associació representant del sector digital a Espanya, va organitzar juntament amb l' Associació Espanyola d'Anunciants (AEA) el IX Seminari de Publicitat Digital, que va tenir lloc el passat 21 de maig a la seu de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

En aquesta edició es van posar sobre la taula els considerats ?grans tabús digitals? del sector. Cinc taules rodones de reconeguts experts en diverses àrees de l'àmbit digital van abordar els temes més candents i, en moltes ocasions, silenciats en les grans cites del màrqueting i la publicitat interactius.

La taula rodona ?Mitjans Socials: han vingut a quedar-se?? va ser moderada per Mònica Alonso, professora i tutora del Màster en Màrqueting Directe i Digital i Directora de Màrqueting Corporatiu de l'IDEC. Aquesta conferència va tractar de si el poder de l'usuari i la seva capacitat de prescripció és una moda passatgera o bé un canvi de paradigma. Els participants d'aquesta taula van ser Alejandro Vázquez Guillen, Director comercial de Tuenti, Jose Manuel Redondo, líder de pensament digital a Universal McCAn, Eugenio García-Perate, Head of Digital & Relationship Marketing a Diageo.

Els altres assumptes d'actualitat i interès tractats van ser:

• Internet versus TV: claus per a rendibilitzar la convergència de mitjans.
  • Mitjans en paper i a Internet: especialització, influència i competència en la distribució de la informació.
  • Medició d'audiències: a la cerca de la buscada dada única.
  • Resultats versus branding: la redefinició de la publicitat?

El seminari es va celebrar a l'Auditori de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra a través del Servei de Lloguer d'Espais i Esdeveniments. Els assistents a l'acte van poder gaudir d'una pausa a la Galeria amb un coffee break mentre difonien a les xarxes socials i a través del servei de wifi de l'edifici els continguts de la jornada.