L'IDEC a: La Mañana, amb Victor Hugo Morales

El passat 2 de desembre Víctor Hugo Morales, va entrevistar per al programa La Mañana de Radio Continental, a Joan Francesc Cánovas, professor de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra i consultor especialitzat en comunicació de crisi; Pau Verrié, director de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra; i Daniel Vitali, representant de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra a Buenos Aires.

Durant el programa es va parlar de la comunicació en temps de crisi i de les possibles claus per crear una xarxa de col·laboració més sòlida entre les organitzacions i els mitjans de comunicació. Joan Francesc Cánovas va exposar la importància de la formació en temes de comunicació, a causa del paper fonamental que juguen els mitjans de comunicació en aquest procés.

Per la seva part Pau Verrié va parlar de la IV Jornada del Consell Assessor de l?Argentina, que va tenir com a tema central la Comunicació en temps de crisi; i del Diploma de postgrau en Comunicació, Científica, Mèdica i Ambiental, que iniciarà en uns mesos la seva tercera edició a Buenos Aires, com a exemples de la preocupació de la Universitat Pompeu Fabra per contribuir en termes de comunicació.

Entrevista de ràdio publicada per Radio Continental