L’ exalumna Arantxa Català, serà la nova responsable d'Assumptes Governamentals de Sanofi Espanya

La filial espanyola de la multinacional francesa Sanofi ha anunciat el nomenament d'Arantxa Català com a nova responsable d'Assumptes Governamentals a Espanya.

Català va ser alumna del Màster en Economia de la Salut i del Medicament de la UPF Barcelona School of Management l'any 2007. Posteriorment va estar al capdavant de l'Àmbit d'Avaluació de Farmàcia de la Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya/Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS). Des d'allí, va col·laborar amb institucions nacionals i internacionals en diferents fases del cicle de vida del medicament (EMA, EunetHTA, Msssi, Aemps, CatSalut i Indústria farmacèutica), generant recomanacions fàrmac-terapèutiques de suport als Planes Directors del Departament de Salut/Departament de Salut, elaborant indicadors de qualitat de prescripció i desenvolupant eines de suport electrònic a les decisions clíniques, entre d’altres activitats. També compta amb experiència en consultoria farmacèutica a l’Amèrica Llatina i amb una llarga trajectòria docent i investigadora.

Des de la UPF Barcelona School of Management, ens enorgulleix compartir les històries d'èxit dels nostres estudiants i reafirmar el nostre compromís amb la formació de professionals que generin un impacte positiu en els seus entorns.

Per conèixer més sobre els estudis en Economia de la Salut que oferim, pots visitar el següent enllaç.