L'ex-alumna del Màster en Creació Literària Mónica Ojeda ha estat seleccionada per Bogotá39

L'escriptora equatoriana Mónica Ojeda, ex-alumna del Màster en Creació Literària de la UPF-Barcelona School of Management, acaba de ser seleccionada pel prestigiós Hay Festival per Bogotá39, una llista que integra els 39 autors llatinoamericans menors de 40 anys més importants de l'actualitat. Després de publicar la seva novel.la Nefando (Candaya, 2016), que va analitzar amb els alumnes de l'edició actual del màster i que va ser destacada com un dels títols més significatius publicats l'any passat a Espanya, Ojeda és ara reconeguda com una de les veus més interessants de la seva generació. Un conte seu va formar part de Emergencias. Doce cuentos iberoamericanos (Candaya, 2013), on el director del Màster en Creació Literària Jorge Carrión va triar els millors relats escrits per alumnes de les primeres cinc edicions del màster. Ojeda ja ha confirmat la seva presència com a escriptora convidada en la propera edició.

Mònica Ojeda (Guayaquil, 1988) és professora de Literatura a la Universitat Catòlica de Santiago de Guayaquil. Amb la seva primera novel·la La desfiguració Silva, va obtenir el premi Amanecer Narrativo (2014) i amb la seva primer llibre de poemes El cicle de les pedres el Premi Nacional de Poesia Desembarco (2015).