Xavier Ysarn, estudiant de Mercats Financers, rep la primera beca CISI

• Aquesta beca ofereix una oportunitat fantàstica per ampliar els horitzons acadèmics i professionals a Londres, la capital financera del món

Xavi Ysarn, estudiant del Màster en Mercats Financers, ha estat l’escollit per rebre la primera beca CISI Global Educational Trust Awards 2017, dissenyada conjuntament per la certificadora CISI (Chartered Institute for Securities & Investement) i la UPF Barcelona School of Management. Aquesta beca vol ser un reconeixement als estudiants de l'àrea de Finances de la UPF Barcelona School of Management i els ofereix una estada a Londres durant una setmana on visitaran les principals empreses i institucions financeres de la capital anglesa. Xavier Ysarn ha estat el guanyador per ser l'alumne amb major puntuació a les fites del Treball Final de Màster (TFM) que, en el seu cas, estava dedicat a Fintech- Investment in Crowdfunding Platforms.

La UPF Barcelona School of Management porta ja anys col·laborant amb Institut CISI. De fet, CISI el 2015 va escollir la UPF Barcelona School of Management per ubicar la seva seu a Barcelona que se suma als centres financers de Dublín, Singapur, Hong Kong, Filipines, Dubai, Bombai i Colombo. En paral·lel a l'obertura de la seu permanent a Barcelona, CISI va constituir el Consell Consultiu Nacional presidit per Albert Ricart (president) i Francisco Álvarez Molina (vicepresident) i del qual forma part també el degà de la UPF Barcelona School of Management, Daniel Serra de la Figuera. La creació d'aquest premi pretén oferir als estudiants un pont professional amb les principals empreses i institucions del sector i permetre’ls-hi unes millors perspectives en la seva carrera.