Les corresponsalies a l'estranger de l'ACN acolliran participants del Màster en Periodisme especialitzat en Política Internacional

El passat 28 de febrer de 2011 la directora gerent de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, Carme Martinell, i el director de l'Agència Catalana de Notícies (ACN), Saül Gordillo, han signat un acord perquè els estudiants del Màster en Periodisme Especialitzat en Política Internacional facin pràctiques a les delegacions de l'ACN a Brussel·les, Londres, París, Berlín i Nova York per adquirir experiència en les dinàmiques de treball de les corresponsalies a l'estranger.

Salvador Alsius, director del Màster en Periodisme especialitzat en Política Internacional, ha explicat que 's'ha intentat buscar un sistema diferent de pràctiques' perquè es tractava d''un programa innovador, per això a qui primer li vam proposar va ser a l'ACN'.

Carme Martinell ha valorat que l'acord amb l'Agència 'és molt valuós tant per als participants com per a les institucions'.

La col·laboració amb l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, permet posar les delegacions i l'experiència de l'ACN a l'estranger al servei de la universitat i, per a Saül Gordillo, 'és una manera interessant de reforçar-nos mútuament?.

Per més informació podeu consultar el següent vídeo.