Les artistes visuals Carmen Platero i Teresa Martín participaran en el Festival Internacional de Mapping 2015

Les artistes visuals Carmen Platero, co-directora del Màster Universitari en Arts Digitals, i Teresa Martín, han obtingut una residència artística a l’Espai del Bòlit Residència Girona Creativa per desenvolupar el seu projecte “Aigües”. Les propostes han estat valorades per un jurat format per Núria Font, directora de vídeo i curadora especialitzada en arts digitals; Jordi Armengol, director de l'Escola Municipal d'Art de Girona; Richard Hebert, director del Bloom Centre 3D i Tecnologies Emergents; i per Carme Sais, directora del Bòlit, Centre d'Art Contemporani de Girona.

El projecte “Aigües”, que s'exhibirà per primera vegada al Festival Internacional de Mapping de Girona 2015, pretén reflexionar mitjançant un procés col·laboratiu obert als ciutadans de Girona, sobre la vinculació de l'aigua a la ciutat i els seus espais públics, entre els Banys Àrabs, el recentment descobert Micvé al Call o Barri Jueu, o les seves fonts i places.

Després de presentar la seva proposta en el Festival Internacional de Mapping 2014 el proper 30 de juliol, les artistes desenvoluparan durant un mes la seva proposta, un projecte site específic en el camp audiovisual del mapping.