L’artista català Antoni Muntadas participa en el Màster universitari en Arts Digitals

El passat 9 i 10 de novembre,  l'artista català establert a Nova York Antoni Muntadas va impartir classe al Màster universitari en Arts Digitals. Una de les sessions es va realitzar al MACBA Museu d'Art Contemporani de Barcelona.

Aquestes sessions es van plantejar com un espai de reflexió i debat sobre l'art, la cultura i la societat. La part teòrica va girar entorn de l'ús de les tecnologies audiovisuals (vídeo, Internet, ordinadors…), la seva relació amb els fenòmens socials i la seva posició com a resposta crítica als mitjans de comunicació de masses. Muntadas va presentar també els seus projectes artístics.

Antoni Muntadas és un dels artistes catalans amb major trajectòria internacional i és conegut, entre altres facetes, per ser pioner de la televisió comunitària i del net.art. Resideix a Nova York des de 1971, on és professor al MIT Program in Art, Culture and Technology (ACT).