L'agència Saatchi&Saatchi col·labora en el Màster en Màrqueting Farmacèutic

L'agència Saatchi&Saatchi col·labora des de fa 8 anys en el Màster en Màrqueting Farmacèutic. A més d'impartir dues assignatures del mòdul “Comunicació i Creativitat”, l'agència col·labora en el desenvolupament del treball final de màster que ha de realitzar l'alumnat.

En aquesta activitat, que també s'emmarca en el mòdul “Comunicació i Creativitat”, els diferents equips de treball han de crear un concepte creatiu del servei dissenyat pel target prèviament dissenyat i a partir d'un briefing complet i professional que presentaran a l'agència. Juntament amb Saatchi&Saatchi també participen en aquesta activitat Cdm barcelona, Globalhealthcare i Bubblegum.

“Com a agència de comunicació és molt gratificant participar en aquesta iniciativa, ja que caminem juntament amb els alumnes durant el seu primer contacte amb el món professional, a més de tenir l'oportunitat de conèixer joves talents”.
Leticia Mesado, Supervisora de Comptes en Saatchi & Saatchi Health.

Més informació aquí.