La Xarxa d’Emprenedoria Universitària (XEU) celebra el Congrés d’Emprenedoria en Clau Femenina

Dins les activitats de la Xarxa d'Emprenedoria Universitària (XEU) es realitzarà el Congrés d'Emprenedoria en Clau Femenina, que tindrà lloc el 6 i 7 d'octubre a la seu de la Barcelona School of Management. En aquest acte, els emprenedors i emprenedores que han viscut la seva pròpia experiència debatran i transmetran els seus coneixements i aprenentatge al públic assistent. En aquesta primera edició del congrés hi haurà conferències, presentacions i taules rodones.

Paral·lelament, al congrés, el dia 6 d'octubre es desenvoluparan diferents tallers dirigits a impulsar la emprenedoria entre la comunitat universitària, com: Innova Game, Dinamitza innovació. Taller de gestió d'equips innovadors, Innovació en els models de negoci, Ets creatiu?, Poètica Empresarial, ¿Qué me pongo? L'assessoria d'imatge com a valor afegit, Inovative Marketing. El nou màrqueting per a negocis amb futur, EyeOs. Case Story, Innovació de la idea a l'acció, Design Thinking, El model de franquícia, i per últim Per quant et vendries?.

Dies: dijous 6 i divendres 7 d'octubre

Lloc: Barcelona School of Management – Universitat Pompeu Fabra. C/Balmes, 132-134 Barcelona

Més informació de les activitats aquí

Inscriu-te gratuïtament aquí

Xarxa d'Emprenedoria Universitària (XEU)

La Xarxa d'Emprenedoria Universitària té com a objectiu fomentar accions de emprenedoria, contribuir a la detecció de talent emprenedor i la creació de vocacions empresarials en la comunitats universitària.

La Xarxa d'Emprenedoria Universitària està formada per la Universitat de Barcelona ( UB ); la Universitat Autònoma de Barcelona ( UAB ); la Universitat Politècnica de Catalunya ( UPC ); la Universitat Pompeu Fabra ( UPF ); la Universitat Oberta de Catalunya ( UOC ); la Universitat Rovira i Virgili ( URV ); la Universitat de Girona ( UdG ); la Universitat de Lleida ( UdL ); la Universitat de Vic ( UVic ); l' Escola Universitària del Maresme, l'Escola Superior de Ciències de la Salut i l'Escola Universitària Politècnica de Mataró (agrupades en la Fundació Tecnocampus Mataró-Maresme, i adscrites respectivament a la UPF i a la UPC).