La veu del 'National Geographic', a l'IDEC

31 Marzo - 2009

José Ángel Juanes, la veu més coneguda dels documentals de ?National Geographic? i els de ?la 2? , de Televisió Espanyola, va estar els dies 20 i 21 de març a Barcelona per impartir un mòdul del Programa de postgrau de Locució en Ràdio i Televisió, que ofereix l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

El famós locutor i actor, que ha doblat al castellà les veus de Christopher Lee, Marcello Mastroiani o Spenser Tracy, entre molts altres, ha compartit la seva experiència de més de 40 anys en el mitjà amb els participants que cursen la primera edició d\'aquest postgrau, dirigit per la professora Emma Rodero. En la seva introducció al món del doblatge, José Ángel Juanes va oferir una atenció personalitzada als futurs professionals del mitjà, ensenyant-los a l\'estil de locutor que l\'ha portat a ser la veu inconfusible en desenes de documentals de ?National Geographic?.

En les pròximes sessions del postgrau hi participaran professors de reconegut prestigi com el periodista esportiu, Josep María Deu; el popular locutor d\'emissores musicals, Llucià Ferrer, i, José Ángel Fuentes, la veu corporativa de Telecinco i locutor de documentals de Canal Plus.

El Programa de postgrau de Locució en Ràdio i Televisió de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra té com a objectiu ensenyar als futurs locutors com manejar i dominar la veu com a eina principal del seu treball als mitjans audiovisuals.