La UPF lidera el rànquing d’universitats amb producció científica d’Espanya

La Universitat Pompeu Fabra encapçala el rànquing de producció científica d’Espanya, segons es desprèn de l’estudi fet públic per l'Institut de Polítiques i Béns Públics del CSIC. Aquest estudi ha analitzat l’impacte de les publicacions científiques a partir de les citacions rebudes en comparació a la mitjana mundial, segons l’indicador normalitzat en el Karolinska Institutet . Amb la posició número 82, la Universitat Pompeu Fabra és la primera universitat catalana i espanyola a aparèixer en el rànquing mundial sobre un total de més de cinquanta universitats espanyoles.

El prestigi de la UPF és reconegut internacionalment tant pel que fa a la recerca com a la docència. Tant l'IDEC-UPF com la Barcelona School of Management es nodreixen de l'experiència docent i investigacions dels professors per elaborar el seu ampli catàleg de màsters, postgraus i cursos especialitzats.

Web de Scimago Institutions Rankings