La UPF en el lloc 94 de la classificació internacional del The Times of India

La Universitat Pompeu Fabra es situa al lloc 94 de la classificació internacional i en el 31 de l’europea del rànquing d’universitats de la revista Youth Incorporated i del suplement educatiu Education Times del The Times of India.

Una altra universitat espanyola, IE University, apareix també al lloc número 29 del mon i la sisena d’Europa. Els primers llocs del rànquing global els ocupen, en aquest ordre, les universitats nord-americanes de Harvard, Stanford, Pennsylvania, i el Massachusetts Institute of Technology (MIT). El primer lloc entre les europees és per la Universitat d’Oxford en la quinta posició. Del sisè al desè lloc se situen, en aquest ordre, les universitats nord-americanes de Chicago, Yale, Columbia, Princeton i Cornell.

Últim rànquing
La última classificació de Youth Incorporated es basa en un estudi realitzat en més de 1.000 centres educatius de 50 països i s’ha elaborat amb la valoració d’estudiantes i professors que van analitzar els factors més importants en l’educació universitària, com la capacitació, la empleabilitat i les oportunitats laborals després de la graduació, la diversitat d’alumnes i professors, la innovació, els intercanvis internacionals, la satisfacció de l’alumnat, les instal·lacions dels campus i l’ajuda financera, entre d’altres.

La valoració dels centres i dels seus alumnes es contrasta amb opinions de més de 6.500 recultadors internacionals  sobre els centres en els que preveuen seleccionar als seus empleats en el futur.