Neix la Primavera Sound School, sota l'aval de la UPF Barcelona School of Management

El popular festival de música Primavera Sound es reinventa novament com a model de negoci creant la primera escola especialitzada en la música en directe. Un projecte en el qual vol tractar tots els processos i temàtiques relacionades amb el model de negoci de la música en viu.

Primavera Sound School és fruit de l’aliança entre el festival Primavera Sound i IMB International Music Business School i compta amb l'aval acadèmic de la UPF Barcelona School of Management, l'escola de management de la UPF que porta més de 10 anys impartint el Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música, programa pioner en formació sobre la indústria de la música en castellà.

El nou curs està programat en tres fases: la primera, online, en que els alumnes rebran una sèrie d'instruccions i recursos perquè puguin realitzar les tasques assignades abans de les classes; la segona, s'intercalaran exercicis pràctics entre sessió i sessió que seran objecte d'anàlisi en grup; i la tercera fase, on l'alumne haurà de validar els coneixements assimilats mitjançant la realització online de tests, exercicis i/o projectes, segons sigui el format del curs.

El curs començarà al febrer de 2017, amb la masterclass "Introducció al negoci de la música en viu" i acabarà al juny del mateix any amb un pla d'acció sobre com organitzar concerts en viu.