La Universitat Pompeu Fabra lidera el nou Màster interuniversitari en Lideratge i Gestió de la Ciència, patrocinat per l'Obra Social de Caixa Catalunya

El passat 29 de novembre a la seu central de Caixa Catalunya va tenir lloc l?acte de presentació del Màster en Lideratge i Gestió de la Ciència amb una conferència del director del Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona i catedràtic de la UPF, Jordi Camí. El màster, primer d?aquest àmbit que es posa en marxa a Espanya, està organitzat conjuntament per les universitats de Barcelona, l?Autònoma de Barcelona i la Pompeu Fabra, i compta amb el patrocini de l?Obra Social de Caixa Catalunya. L?acte va comptar amb la presència del Sr. Narcís Serra, president de Caixa Catalunya i els rectors Josep Joan Moreso i Màrius Rubiralta, de la UPF i UB respectivament, i el conseller d?Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet.

Aquest màster, dirigit a professionals de l?àmbit de la biomedicina i ciències de la salut i de la vida, compta amb l\'impuls d?un Consell Promotor, format per diferents personalitats de la política, la ciència, la investigació i l?empresa i d?un Consell Docent integrat per professionals de primer nivell de l?àmbit acadèmic, dels centres d?investigació i de l?empresa privada. Els professors de la UPF, Josep-Eladi Baños i Joan Bigorra en són el director acadèmic i director científic respectivament.

El compromís del màster amb els diferents col?lectius professionals interessats queda palès en els acords que l?IDEC ha signat amb el Col?legi de Biòlegs de Catalunya, el Col?legi Oficial de Metges de Barcelona i el Col?legi d?Economistes de Catalunya per tal de facilitar la formació dels professionals que s?hi dediquen o volen dirigir la seva carrera cap al lideratge i la gestió de les institucions que transferiran els descobriments científics que milloraran la qualitat de vida dels ciutadans.