La Universitat Pompeu Fabra és una de les millors universitats 'joves' segons el Rànquing QS

Quacquarelli Symonds (QS) és una empresa britànica especialitzada en educació i estudis i el QS World University Rankings és considerat com un dels tres rànquings universitaris més influents en el món, juntament amb el Times Higher Education World University Rànquings i l'Academic Ranking of World Universities. En la seva darrera publicació, el QS Rànquing inclou només a cinc universitats espanyoles, entre elles la Universitat Pompeu Fabra, entre les millors institucions d'ensenyament fundades fa menys de 50 anys. La Pompeu Fabra ocupa la posició número 20 amb 41,8 punts i és la tercera de les espanyoles en el rànquing. Aquest rànquing mesura la qualitat docent, la repercussió, la reputació i la internacionalització del centre. L'aspecte que més pes té és la reputació dels acadèmics, que suposa un 50 per cent de la valoració. Un altre aspecte important és la repercussió en funció de les cites del personal docent i investigador. En aquest sentit, la Universitat Pompeu Fabra apareix molt ben posicionada per l’elevada producció científica del seu professorat.

La Barcelona School of Management i l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra són dos centres de formació de màsters i postgraus de la Universidad Pompeu Fabra (UPF), que es nodreixen del seu professorat i tot el seu cabal formatiu i investigador.