La Universitat Pompeu Fabra acorda crear la Barcelona School of Management

El Consell Rector de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, en la seva reunió del passat 18 de juny, va aprovar la constitució de la Barcelona School of Management (BSM) de la Universitat Pompeu Fabra i va nomenar Manel Baucells degà en funcions. Està previst que la BSM entri en funcionament en el curs 2010-2011 com a unitat de negoci independent en el marc de la fundació IDEC. La BSM comptarà amb un Consell de Direcció, format per representants de la UPF i de les empreses que participen en el projecte, i d\'un Consell Acadèmic.

Manel Baucells és Enginyer Industrial, MBA per IESE i doctor en Filosofia Empresarial per l\'Anderson School a UCLA. La seva experiència empresarial ha passat, entre d\'altres, per la presidència d\'Agroalimentària Casa Pagès. En l\'últim període ha estat director del Departament d\'Anàlisi de Decisions d\'IESE. La presentació pública de la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra es durà a terme en els propers mesos.

Acte de cloenda de l\'MBA part time

La celebració de la cloenda de la desena edició de l\'MBA part time el passat 7 de maig va ser, com cada any, una de les activitats centrals dels programes d\'empresa del segon trimestre del 2009. Després de rebre les felicitacions per part de Joaquín Tena, director del programa, els ja antics alumnes van assistir a una conferència de Jaume Roures, cofundador de Mediapro.

Mitjançant la seva experiència professional, Roures va il·lustrar la importància del rol dels directius en la construcció de teixit social. El president de Mediapro va remarcar la responsabilitat que tindran els acabats de graduar a l\'hora d\'aconseguir la felicitat dels seus col·laboradors segons les relacions que hi estableixin com a directius.

Premis al millor expedient acadèmic i al millor pla d\'empresa

El primer premi al millor expedient acadèmic de la desena edició de l\'MBA part time va ser concedit a Francesc Carulla i el segon a Andrés Gay Ger. El projecte Bonmenj@r va emportar-se el premi al millor pla d\'empresa. Roger Ferrús, Joan Subirats i Francesc Carulla, creadors del projecte guanyador, han ideat una cadena de venda i subministrament de menjar casolà de venda exclusivament per Internet i recollida als punts de lliurament establerts.

Setena Trobada Anual MBA al CaixaForum Barcelona

El passat 28 de maig va tenir lloc la setena Trobada Anual MBA al CaixaForum de Barcelona. Com cada any, l\'IDEC, juntament amb l\'Associació d\'Antics Alumnes, ha organitzat la trobada de totes les promocions dels programes MBA part time i MBA full time. Enguany, l\'acte ha comptat amb la col·laboració de ?La Caixa?, que ha cedit l\'espai per a la celebració.

La trobada, que vol fomentar els contactes entre els antics alumnes, s\'ha centrat en l\' speed dating , fet que ha permès a cadascun dels assistents de conèixer i intercanviar targetes professionals amb altres deu assistents durant tres minuts. El networking ha conclòs amb un còctel-sopar a les terrasses del CaixaForum.