La Universitat Diego Portales de Santiago de Xile i l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra signen el conveni per a la posada en marxa del Magíster en Edició

Desenvolupant l?acord signat el mes de juny del 2006 a Santiago de Xile per l\'actual rector de la Universidad Diego Portales, el professor Carlos Peña, i el rector de la Universitat Pompeu Fabra, el Dr. Josep Joan Moreso, el dia 26 de març es va signar a la seu del rectorat de la UDP el conveni per a la posada en marxa del Magíster en Edició, programa de doble grau de les dues universitats i codirigit pels professors Alejandro Zambra de la UDP i Javier Aparicio, Dolors Oller i Josep M. Casasús de la UPF.

El programa s?inicià el dia 10 d\'abril i ha aconseguit en la seva primera edició un excel·lent resultat de participació. Amb aquest nou màster s\'amplia l\'oferta que des de fa ja set anys oferim conjuntament les dues universitats amb el Magíster Internacional en Comunicació i s?obre la porta a desenvolupar nous programes conjunts en l\'àmbit de la direcció d?empresa i de les ciències polítiques.