La simbiosi perfecta: FHIOS i el Master of Science in ICT Strategic Management units

Perquè l'Estat espanyol abandoni la seva letargia hivernal anomenada crisi, és del tot necessari confiar en empreses que apostin per la innovació en el camp més en voga del moment: el tecnològic.

És el cas de FHIOS, una firma que actualment està duent a terme una tasca molt interessant: està creant aplicacions per a un dels que ja han estat considerats com invents de la dècada, les Google Glass.

De la mateixa manera i parell a la necessitat d'empreses com aquesta, és del tot necessari que els estudiants universitaris puguin accedir al món de l'empresa puntera. Com ja és sabut, la transfusió entre empresa i universitat és imprescindible per conformar un Estat sa i amb perspectives de futur econòmic. I en benefici d'aquesta idea la Barcelona School of Management ofereix el Master of Science in ICT Strategic Management.

Els estudiants d'aquest programa tindran la possibilitat de realitzar les seves pràctiques professionals a FHIOS, aportant així la seva visió tecnològica i les seves habilitats com a gestors del món de les TIC, sens dubte una barreja molt productiva per al moment actual.

En resum, aquesta és una oportunitat per enfortir els ponts entre empresa i universitat que en ocasions han estat demolits. D'altra banda també és una oportunitat per als estudiants i per a l'empresa de trobar saba nova i vitalista.