La regatista Laia Tutzó, participant del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport, crea l'Associació de Dones Olímpiques

La regatista de vela, Laia Tutzó, participant als Jocs Olímpics de Pequín 2008 i alumna del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport (2009-10) de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, juntament amb Neus Garriga (vela Sidney 2000 i Atenes 2004) i Paola Triados (natació sincronitzada, Sidney 2000, Atenes 2004 i Pequin 2008) han creat l'Associació de Dones Olímpiques Athenai.

Athenai, Associació de Dones Olímiques

El projecte Athenai utilitzarà els diferents esports per a organitzar conferències i seminaris en els que les dones olímpiques donin a conèixer el que ha significat per a les seves carreres professionals i personals haver competit als Jocs Olímpics. L'associació vol convertir-se, també, en un laboratori d'idees per a desenvolupar variacions de disciplines esportives que puguin practicar fàcilment el conjunt de la població. Una altra faceta d'Athenai és la de potenciar l'intercanvi d'experiències entre les esportistes olímpiques.

Les sòcies fundadores del projecte (Laia Tutzó, Neus Garriga i Paola Triados) busquen crear un marc de reflexió entre els eixos vertebrals de la dona i l'esport, i desenvolupar activitats al voltant del que suposa per a les esportistes olímpiques el futur que se'ls planteja un cop es retiren de l'alta competició.

Laia Tutzó i el Màster en Direcció i Gestió de l'Esport

Entre els reptes superats per a Laia Tutzó s'hi inclou la realització del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra. El màster revisa els aspectes funcionals de l'empresa i s'endinsa en els conceptes fonamentals de l'economia i el dret de l'esport i del patrocini. El curs també analitza amb profunditat la direcció i gestió d'empreses esportives, la organització d'esdeveniments i la gestió de clubs i fundacions.

Biografia Laia Tutzó Moreno: http://es.wikipedia.org/wiki/Laia_Tutzo_Moreno