La Pompeu Fabra és l'única universitat espanyola als TOP 200 del Times Higher Education Ranking

Ja s'ha publicat l'edició 2013-2014 del Times Higher Education (THE), un dels rànquings universitaris més prestigiosos del món, juntament amb QS World Univesity Ranking i el de Shanghai. La Universitat Pompeu Fabra és l'única universitat espanyola que apareix en el Top 200 del rànquing britànic, concretament en la posició 164. Aquest fet posa de relleu de nou l'excel·lent qualitat docent i formativa de la UPF que fa tan sols uns dies se situava també líder en el rànquing de producció científica d'Espanya, segons un estudi de l'Institut de Polítiques i Béns Públics del CSIC.

El Times Higher Education publica també el ràquing a nivell Europeu, on la UPF se situa en el lloc número 72, i per àmbits socials cal destacar la posició 78 en Ciències Socials, essent de nou l'única espanyola entre les TOP 100.

Rànquing Times Higher Education