La necessitat de mirar més al futur en l'Administració Pública

Carles Ramió, expert en Ciències Polítiques i director del Màster Universitari Online en Govern i Gestió Pública a l’Amèrica Llatina de la UPF Barcelona School of Management, exposa la importància de realitzar una prospectiva institucional i legal que permeti crear i implementar lleis que mirin menys al retrovisor i al parabrisa contemporani, i intentin fer l'esforç de visualitzar possibles escenaris futurs que seran emmarcats i regits per aquesta llei.

Reflexiona sobre el problema que existeix en dissenyar lleis sense realitzar aquesta prospecció de futur, ja que d'aquesta manera, la nova llei naixerà obsoleta, i lluny de ser la solució serà l’obstacle la que impedirà la modernització durant els propers lustres de l'administració en qüestió.

Per llegir l'article complet, visita aquest  link.

Consulta aquí tots els articles de Carles Ramió.