La Fundació Leo Messi col·labora amb el Postgrau de Gestió d'Entitats Esportives

L'acord de col·laboració entre la Fundació Leo Messi i la Fundació Institut d'Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra té l'objectiu de donar suport a l'especialització i a la innovació de les empreses esportives i a contribuir al seu creixement.

Ricardo Guisepponi, de la Fundació Leo Messi, i Daniel Vitali, prim internacional de la UPF, han signat un acord entre ambdues entitats per col·laborar en el desenvolupament del Postgrau de Gestió d'Entitats Esportives que s'imparteix des d'aquest mes de juny a Rosario (Argentina).

L'obertura del Programa de postgrau de Gestió d'Entitats Esportives, organitzat per la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Leo Messi va tenir lloc el 3 de juny a la Seu de la Fundació Privada Leo Messi a la ciutat de Rosario davant els 31 alumnes que participaran de aquesta Primera Edició. Entre l'alumnat es troben alts dirigents de les associacions esportives de Rosario i de la província de Santa Fe

L'acte es va obrir amb unes paraules de benvinguda a càrrec de Raul Superti i Ricardo Giusepponi en nom de la Fundació Privada Leo Messi. Després Daniel Vitali, delegat internacional de la Universitat Pompeu Fabra, va dirigir als alumnes unes paraules de presentació de la universitat i els va donar la benvinguda. A continuació Carles Murillo i Pere Solanellas, directors i professors del postgrau, van presentar el curs i van agrair l'esforç, suport i interès de tots els presents.

Després de l'obertura, es va començar oficialment al postgrau amb la classe de Carles Murillo, que va ser aplaudida i molt ben comentada per tots els alumnes.