La Fundació Autor de la SGAE cita creadors i gestors musicals en una jornada de màrqueting digital

La revolució digital i les xarxes socials han suposat una revisió dels rols tradicionals dels que intervenen en el negoci musical. Conscient d’això, la Fundació Autor de la SGAE va organitzar el 9 de maig passat, al Teatre Central de Sevilla, un seminari per al desenvolupament de projectes en l’entorn digital.

Durant la trobada sobre màrqueting digital es va citar la comunitat de creadors i gestors musicals per analitzar i oferir eines online per a aquestes gestions.

Els conferenciants, David Loscos, director del Programa de postgrau de Gestió d’Empreses en la Indústria de la Música de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra, Albert García Pujades, coordinador acadèmic i professor al Màster en Màrqueting Directe i Digital de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra, i Jorge Moreno, expert en màrqueting digital i responsable de Comunicació a Vértice In, van compartir els seus coneixements i van intentar oferir les claus d’aquesta nova forma de negoci de la indústria musical i els seus principals recursos.

Llegiu-ne més aquí