La Filmoteca de Catalunya mostrarà la filmografia completa de Marcel·lí Antúnez, professor del Màster en Arts Digitals

La Filmoteca de Catalunya ha programat per aquest dijous 14 de novembre un cicle dedicat al professor del Màster en Arts Digitals de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra, Marcel·lí Antúnez, reconegut internacionalment com una de les figures més rellevants de l’art electrònic i de l’experimentació escènica.

Marcel·lí Antúnez acumula una llarga trajectòria de més de trenta anys des dels seus inicis com a cofundador de La Fura dels Baus a les performances que realitza actualment.

Antúnez ha desenvolupat un univers visual del tot personal i iconoclasta que ara trasllada a la Filmoteca de Catalunya en dues sessions, que seran presentades pel propi autor.

En la primera sessió (18.30h), es projectaran cinc obres escollides pel propi Marcel·lí Antúnez per a la Filmoteca. Són obres de diferents moments de la seva trajectòria artística, que abracen un període llarg, des de 1933 a 2007.  La segona sessió (20.00h.) està dedicada a dues obres audiovisuals de Marcel·lí Antúnez: El dibuixantEl peix Sebastiano

A més a més, el Canal 33 ha programat El peix Sebastiano, una de les obres d'Antúnez, pel mateix dijous 14 de novembre a les 22.40h.

Veure programació: Cicle Marcel·lí Antúnez