La Directora de Màrqueting de PepsiCo Iberia rep els alumnes del MSc in International Business

Dilluns passat els estudiants de l’MSc in International Business programa ofert conjuntament entre la Barcelona School of Management i ESCI, van tenir l’oportunitat d’assistir a la conferència que la Directora de Màrqueting de PepsiCo Iberia, Mireia Casadella, va oferir exclusivament als alumnes del màster. PepsiCo va sorgir de la fusió de The Pepsi Bottling Group (PBG) i Pepsi Americas (PAS), dues de les principals empreses embotelladores internacionals. La història de la companyia a Espanya es remunta als anys cinquanta.

Durant el seu discurs Mireia Casadella va presentar amb detall l’estratègia de màrqueting de PepsiCo tot destacant els casos més internacionals de la companyia. A més, va parlar del valor de la marca de l’empresa, les noves tendències en publicitat i comunicació, les dificultats dels mercats internacionals i les tendències en la globalització de productes i marques.

“Establir contactes amb empreses de renom fa que els estudiants adquireixin una visió més pràctica dels conceptes de direcció comercial internacional que han estudiat a classe”, declara Mercè Roca, Directora del màster.

PepsiCo Iberia, líder mundial en màrqueting internacional, és també una de les companyies on actualment els estudiants de l’MSc in International Business estan realitzant pràctiques professionals.