La competència i La segona hora (RAC1) en directe des de l’IDEC-UPF

Òscar Dalmau i Òscar Andreu van canviar l’estudi de RAC1 per emetre el seu programa en directe des l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra. El passat divendres 3 de maig, més de 250 alumnes i oients del programa van escoltar La competència en directe des de l’Auditori de la nostra institució. Tot seguit, Quim Morales va emetre, també des del mateix Auditori, el programa La segona hora.

Els Òscars van fer broma sobre el motiu pel qual els alumnes decidien fer un màster a l’IDEC. També van ironitzar entorn la temàtica de alguns màsters de l’IDEC, com el de Intervenció Psicosocial en Situacions d’Emergència i Catàstrofes, molt útil per tal com juga el Barça; o el de Màster en Lingüística Forense. Podeu escoltar el resum del programa al podcast: El Greatest Hit.

A La segona hora, Xavier Pérez i Bibliana Ballbè van entrevistar a alguns dels alumnes assistents. Podeu escoltar algunes de les seccions del programa als podcasts següents:

Traiem a Passejar a Bibiana Ballbè

La Caixa dels Trons