La classe de l’MSc in International Business explora el sector empresarial polonès durant el seu International Business Trip

Els alumnes d’aquest any de l’MSc in International Business, programa ofert conjuntament entre la Barcelona School of Management i l’Escola de Comerç Internacional, ESCI, van viatjar la setmana passada a Polònia per estudiar la situació econòmica i empresarial del país.

El viatge, que va tenir lloc entre el 24 al 29 de juny, comptava amb una intensa agenda plena de visites a institucions poloneses relacionades amb el món empresarial, així com l’assistència a conferències i a activitats de networking amb les figures més significatives dels negocis internacionals a Polònia. Entre les activitats programades, els alumnes van poder observar el dia a dia d’algunes empreses com Philipp Morris, l’escola del Futbol Club Barcelona i el parc empresarial conegut com a Zona Econòmica Especial (Special Economic Zone), el “Silicon Valley” polonès.

La Prof. Mercè Roca, Directora del màster, i el Prof. Jordi Garolera, assessor professional i tutor de pràctiques del programa, van acompanyar els alumnes durant tot el viatge. “Ha estat una experiència molt enriquidora veure la confiança i coneixement de causa amb què els alumnes interactuaven amb els caps de les empreses internacionals”, expressava Mercè Roca amb satisfacció. “Després d’escoltar algunes de les preguntes que els alumnes van formular durant les visites, he pogut constatar que se senten molt segurs amb la formació rebuda i que són conscients que els serà de gran ajuda durant les seves carreres professionals”, afegia.

En tornar del viatge, els estudiants de l’MSc in International Business van celebrar la seva cerimònia de final de curs i l’acte de graduació a Barcelona.