La Barcelona School of Management i l’IDEC donen suport a la ONG Worldreader

La Barcelona School of Management i l’IDEC donen suport a la ONG Worldreader, una organització sense  ànim de lucre que vol oferir una  biblioteca a l’abast de totes les famílies del planeta a través de la tecnologia dels llibres electrònics. Com institucions dedicades a la formació de postgrau col·laboren amb la ONG per facilitar l’accés a l’educació a infants del tercer món.

La ONG Worldreader ha estat finalista per aconseguir una  donació d’un milió de dòlars. Per a guanyar-la necessiten milers de vots a la seva página de Facebook. El període de votació va començar el 27 de novembre i s'acaba el 4 de desembre.

La Barcelona School of Management i l’IDEC ja han votat a través de les seves pàgines del Facebook i t’animem a fer-ho. Amb un sol clic poden aconseguir fer arribar milers de llibres a l’Àfrica. També s’hi pot col·laborar signant a l’estand que Worldreader tindrà a la seu de la Barcelona School of Management i de l’IDEC (C/Balmes, 132-134) dilluns 3 i dimarts 4 de desembre.

Pàgina de Facebook de Worldreader