La Barcelona School of Management participa a la Global Entreprenurship Week

Del 14 al 20 de novembre tindrà lloc la Global Entrepeneurship Week (GEW) a tot el món. Aquesta iniciativa té com a objectiu fomentar la creació d'empreses a través d'un gran nombre d'activitats i ajudar als joves emprenedors de més de 123 països a connectar amb activitats del món empresarial amb la fi de crear valor per a les pròpies economies locals i comunitats.

La Setmana Mundial de la Iniciativa Emprenedora està recolzada per governs i emprenedors de tot el món, que s'han unit a la iniciativa per fomentar els valors de la cultura emprenedora. El primer ministre britànic David Cameron, el president francès Nicolàs Sarkozy, Sir Richard Branson, Michael Dell i moltes d'altres personalitats han donat el seu suport a aquesta causa.

La Barcelona School of Management , gràcies al suport de la Xarxa d'Emprenedoria Universitària (XEU), participa a la GEW amb diverses activitats gratuïtes adreçades als emprenedors, entre elles:

Curs Digital Entrepreneurship

Seminari pràctic sobre les passes crítiques a considerar per emprendre un projecte a Internet. Des de les reflexions necessàries per prendre la decisió, fins la cerca de finançament, passant per aprendre a elaborar un business plan del projecte.

Adreçats a persones interessades o decidides a emprendre un negoci online .

•  Directors: Albert Garcia Pujades i Josep Maria Fàbregas

•  Calendari: del 17 al 28 de novembre del 2011.

Taller "Donar color a la teva vida" a càrrec de Menno Marien , director de Crossman Crossing Synergies.

Amb aquest workshop es pretén d'un exercici artístic, aprendre aspectes importants de la innovació, la creativitat i l'ús de la imaginació. Els participants hauran de realitzar una obra d'art i passaran per totes les fases del procés d'innovació, amb les seves complicacions, reptes i superant la por a fer el ridícul. El treball i la generació d'idees en grup i la seva execució són altres temes que es tractaran.

•  Calendari : dilluns 14 de novembre a les 19 hores.

¿Qué me pongo? L'Assessoria d'imatge com a valor afegit a càrrec de Montse Guals , fundadora de Qué me pongo. Imagen personal

Taller d' assessoria d'imatge. Saber gestionar la nostra imatge en el dia d'avui és imprescindible. En aquest taller s'analitzaran els recursos que necessita tota persona per gestionar amb seguretat la seva imatge tant en l'àmbit laboral com en el personal.

•  Calendari : dimarts 15 de novembre a les 19 hores.