La Barcelona School of Management organitza la III edició de la jornada SocialNetSport

La Barcelona School of Management , a través del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport, serà aquest any l'entitat organitzadora de la III Edició de la jornada SocialNetSport que tindrà lloc el 28 febrer 2014 a l'Auditori de l'Edifici Balmes ( Universitat Pompeu Fabra ). Aquesta tercera edició està dedicada al Ticketing Esportiu i la seva importància i futur dins del món de l'esport (evolució, estratègies, plantejaments de futur, etc.). La Barcelona School of Management que havia estat entitat col·laboradora d'aquesta jornada des de la primera edició dóna ara un pas més endavant i és l'encarregada de la seva organització, comptant amb els partners més adequats per assegurar l'èxit de la Jornada.

En aquesta tercera edició, la Jornada comptarà amb la presència del F.C. Barcelona. En concret, assistirà Emili Sabadell, director de l'Àrea d'Explotació, que oferirà la conferència marc de la Jornada explicant l'estratègia que porta a terme el club blaugrana en el tema del ticketing esportiu. Serà una gran oportunitat per escoltar de primera mà a un dels Clubs Esportius més importants de tot el món. A més, la Jornada comptarà també amb Xavier Amador (Gerent de l'Institut Barcelona Sports), Ramon Maltas (Director de l'Àrea d'Explotació i negoci del Circuit de Catalunya), Maria Bernades (Directora Activitats d'Atrápalo) i Carles Galí (Soci fundador de OneboxTM), a més de Carles Murillo i Pere Solanelles (Co-directors del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport de la BSM).

Ja es poden fer les inscripcions a la jornada a la pàgina web.

Més informació: www.socialnetsport.com