La Barcelona School of Management estrena blog acadèmic : The Science of Business

The Science of Business és la nova publicació de la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra dedicat a difondre periòdicament articles acadèmics, documents d'investigació i perfils professionals d'investigadors que formen part de la pròpia comunitat acadèmica de Barcelona School of Management i la Universitat Pompeu Fabra. Amb aquest blog, tindràs accés als últims treballs d'investigació publicats per professors i investigadors experts en el camp del Management i els Negocis.

La Barcelona School of Management és l'escola de negocis de la Universitat Pompeu Fabra i aglutina tot el seu potencial de recerca acadèmica entorn de l'empresa i la gestió pública. Es tracta del centre de formació dels Màsters of Science, MBA, Executive Masters i postgraus especialitzats , dirigits per professors de la UPF que han estat reconeguts internacionalment com un dels 150 millors centres en Economia i Negocis del món (Xangai Academic Ranking of World Universities ) i de major producció científica .

L'objectiu de la Barcelona School of Management és ser referència internacional en producció científica , transferència i formació dels nous i noves managers del segle XXI.