La banca i el món acadèmic segons Vicenç Navarro

El director del Màster en Polítiques Públiques i Socials, parla sobre el documental ?Inside Job? en un article publicat el 17 de març de 2011 al diari Público, descriu ?com el centre financer de EEUU (Wall Street) ha estat configurant el saber convencional del coneixement econòmic universitari, reproduït en els centres acadèmics de mes prestigi del país?.

Al seu article, el Catedràtic d'universitat de Ciència Política i de l'Administració del departament de Ciències Polítiques i Socials de l'UPF destaca que ?seria molt aconsellable que un documental semblant es fes a España mostrant una situació quasi idèntica a la que es viu als EEUU: el domini de la banca en la reproducció del saber convencional econòmic?.

Vicenç Navarro és Catedràtic de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra. És també professor de Polítiques Públiques a la Johns Hopkins University (Baltimore, EUA), on ha impartit docència al llarg de 35 anys. Dirigeix el Màster en Polítiques Públiques i Socials impartit conjuntament per l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra i la Johns Hopkins University. Dirigeix també l'Observatori Social d'Espanya.

Per acabar de llegir la noticia sobre banca i el món acadèmic podeu clicar aquí i llegir l'article (en castellà) publicat a Público.es - Portada