Juanra Bonet, al postgrau de Guió de l'UPF-IDEC

L'actor, presentador i humorista Juan Ramón Bonet, més conegut com Juanra Bonet, va impartir una classe pels alumnes del Postgrau en Guió de l'UPF-IDEC. El presentador de programes com Lo sabe o no la sabe o Boom participarà també al programa El último mono conduït per Manu Sánchez, amb l'informatiu satíric 'El Mundo Today', que arriba per primera vegada a la televisió després del seu èxit a internet, les Xarxes Socials i la ràdio.

Juanra Bonet els va parlar de la construcció d'un guió televisiu i la seva preparació teòrica i pràctica. El Postgrau de Guió de l'UPF-IDEC s'imparteix en col·laboració amb El Terrat i compta amb un equip docent format per directors, guionistes i redactors de programes del panorama televisiu actual.