Josep-Maria Fàbregas intervé al programa: Para Todos La 2

El director del Màster en Màrqueting Farmacèutic i del Màster en Màrqueting Directe i Digital, Josep-Maria Fàbregas, va intervenir el passat 27 de maig al programa Para Todos La 2 que emet el segon canal de Televisió Espanyola. El professor associat de Màrqueting Directe i Promocional de la Universitat Pompeu Fabra va participar en un debat sobre la importància de la formació contínua al llarg de la vida laboral, sobretot en l'actual situació econòmica.

En el debat, el director de planificació estratègica d'OgilvyOne va afirmar que la formació contínua és un element de diferenciació entre professionals i, per tant, un avantatge competitiu per aquelles persones que han invertit el seu temps, energia i diners formant-se. Com a conclusió de la seva intervenció, Fàbregas va apel·lar a que els directors de formació calculin el ROI de la formació i no retallin inversions en aquest àmbit.

Enllaç al reportatge (en castellà). Josep-Maria Fàbregas hi intervé a partir del minut 00:39:00

Josep-Maria Fàbregas. Professor associat de Màrqueting Directe i Promocional de la Universitat Pompeu Fabra. Enginyer tècnic de Telecomunicacions i diplomat en Direcció de Màrqueting per ESADE. Director de Planificació estratègica d'OgilvyOne. Director del Màster en Màrqueting Farmacèutic de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra. Coachexecutiu per l'ICF (Internacional Coach Federation).   Més informació

Para Todos La 2 és un programa magazine sobre assumptes d'interès social emès en directe de dilluns a divendres entre les 13.30 i les 15.30 a La 2.