Josep Maria Casasús, nou director de l'Observatori de Comunicació Científica de la UPF

Josep Maria Casasús i Guri, catedràtic de Periodisme i director acadèmic del Màster en Direcció de Comunicació de l'UPF-IDEC, ha estat nomenat director de l'Observatori de la Comunicació Científica de la Universitat Pompeu Fabra (OCC).
Casasús substitueix el fundador de l'Observatori el 1994 i director acadèmic del Màster en Comunicació Científica durant els últims vint anys, Vladimir de Semir, que continuarà vinculat als projectes d'investigació i impartint el Màster a l’UPF-IDEC.

Josep Maria Casasús va ser el primer president del consell de govern de l'OCC, en la seva condició com a degà dels estudis de periodisme de la Universitat Pompeu Fabra.