Josef Ajram: 'Treballar la comunicació és essencial per donar a conèixer al món qui ets i què fas'

Les paraules de Josef Ajram van ser les protagonistes de la Trobada Anual d'Alumni de la Fundació Privada Institut d'Educació Contínua que agrupa l'IDEC-UPF i la Barcelona School of Management. Més d'un centenar d'exalumnes van acudir a la cita al Centre Cultural El Born on els esperava el conegut ultraman i broker de borsa, Josef Ajram. 'Lluiteu al 100% pel que voleu i ho aconseguireu. Us ho diu una persona que fa 14 anys que és autònom i que pot dir-vos que no tingueu por a arrencar la vostra iniciativa malgrat que no us doni, en un moment donat, la seguretat salarial que tots busquem. Que res us pari en la vostra aventura perquè realment crec que aquesta situació tan delicada ens brinda, als valents, una oportunitat'.

Where is the limit va ser el nom de la conferència que va impartir pels exalumnes dels màsters i postgraus de la UPF. Joves i no tan joves amb les mateixes ganes de conèixer, compartir i seguir aprenent de les experiències d'altres. El networking és precisament un dels objectius d'aquesta Trobada Anual d'Alumni i Josef Ajram ho reafirmava. 'Treballar la comunicació és essencial. Jo sempre dic que un pot tenir el millor producte del món que si ningú el coneix, és com no tenir res. Avui més que mai cal tenir cura de la comunicació personal, la marca, el producte… i l'avantatge del món online és que ens ho permet fer a cost zero, amb la qual cosa és només qüestió de temps i constància'.

Alumni, una xarxa activa

Les paraules de Josef Ajram van calar profund en els participants de la trobada que van tenir després la oportunitat de comentar la seva xerrada entre ells, amb els professors i amb la direcció de l'IDEC-UPF. 'Hem escollit Josef Ajram perquè és un exemple clar de superació, d'adaptació i de motivació i això és el que nosaltres, com a escola, volem seguir sent per tots els nostres exalumnes’, apuntava Carme Martinell, directora general de la Fundació. La Trobada Anual d’Alumni té per objectiu principal reunir a tots els membres de l’associació i recordar-los que formen part d’una gran comunitat plena d’oportunitats que poden aprofitar per fer xarxa, treballar en equip i obrir-se portes. Tant és així que la trobada  es va allargar durant més de tres hores en un espai incomparable com és el Centre Cultural El Born i acompanyats per la bona música d'una banda de jazz.

Podeu veure totes les imatges de la jornada aquí.