El turisme esportiu centra la 4ª. jornada de SocialNetSport

El Turisme esportiu serà la temàtica de la 4a jornada SocialNetSport, que organitza la UPF Barcelona School of Management, a través del seu Màster en Direcció i Gestió de l'Esport, i que tindrà lloc el proper 20 de febrer a l'auditori de l'edifici Balmes de la UPF. La importància, cada vegada major, del turisme esportiu, l'impacte que tenen els grans esdeveniments esportius o l'especialització de les agències de viatge en turisme esportiu seran alguns dels temes que es tractaran a la jornada de la mà de professionals i experts del sector hoteler, agències, clubs esportius i l'Administració.

Entre els assistents a la jornada, es troben Ivan Tibau, secretari d'Esports de la Generalitat de Catalunya; Josep M. Bagudà, director general de SERHS Hotels; Paco Medina, gerent d'Open Camp; Xavier Esteve, gerent del clúster de la indústria de l'esport INDESCAT; Jordi Secall, director de Màrqueting de l'Agència Catalana de Turisme i Carles Murillo, codirector del Màster en Direcció i Gestió de l'Esport de la UPF Barcelona School of Management.

També participaran antics alumnes del Màster que exposaran els seus projectes i la seva visió i reptes de futur en el turisme esportiu. Es tracta de Sergi Corretja (Cofundador de Barcelona Sports Trips); Anna Pruna (Responsable de BarcelonaSportsHotel) i Anna López (Co-fundadora de Km42, Turisme esportiu).

Imprescindible reservar plaça aquí.