Jornada formativa sobre Seo i Marketing online

El proper dimecres 26 de febrer, el Màster en Cercadors de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra organitza juntament amb ClinicSEO una jornada formativa en obert sobre Màrqueting online i posicionament SEO.

Durant l'acte es presentarà el nou llibre de Fernando Macià Màrqueting Online 2.0.
En aquest nou llibre, Fernando intenta guiar professionals i emprenedors per a què puguin crear amb èxit un pla de màrqueting a Internet. D'altra banda, els llibre ajuda a adaptar els conceptes tradicionals del offline a l'online, així com conèixer i entendre termes com: Seo, ??Sem, mail màrqueting, usabilitat i analítica en profunditat, exposant d'una manera fàcil i clara la definició i la pràctica d’aquests termes.
El llibre recorre el camí de la transició de la web com a aparador o catàleg de productes a una eina de màrqueting potent com a element per captar, convertir i fidelitzar clients.

Després de la presentació, es realitzarà una xerrada-debat sobre l'actualitat, noves tendències del màrqueting online i el posicionament SEO. A la taula al costat de Fernando Macia estaran presents Miguel Pascual de interdigital.es; Jorge Gonzàlez de Adrelanina.es i Arturo Marimon de SEOCOM.es.

La jornada tindrà lloc a les 19:00 h a l'Auditori de l'IDEC - Universitat Pompeu Fabra (Balmes, 132-134). Podeu reservar plaça a ClinicSEO o seguir la jornada via streaming a http://agitacion.net/clinicseo/