L’UPF-IDEC organitza una jornada de donació de sang i anima professors, alumnes i empleats a participar

L’UPF-IDEC ha organitzat pel proper 11 de desembre una jornada de donació de sang a la seu del carrer Balmes per fomentar entre els seus treballadors i els professors i alumnes dels màsters i postgraus la participació amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya. La transfusió de sang o dels seus derivats s'ha convertit en una part imprescindible en l'actual assistència sanitària i cada dia, tots els hospitals i clíniques de Catalunya necessiten sang o components sanguinis per atendre els seus malalts, ja que la majoria d'intervencions quirúrgiques i molts dels tractaments mèdics requereixen transfusions.

Per tot això, l’UPF-IDEC habilitarà el proper 11 de desembre de les 17 a les 21 hores un punt oficial d’extracció de sang a la Galeria de l’edifici Balmes perquè tothom que ho desitgi pugui participar. Amb aquest acord amb el Banc de Sang i Teixits de Catalunya i el departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, l’UPF-IDEC vol sensibilitzar la seva comunitat de professors, estudiants i també treballadors de la importància de les donacions de sang en el camp de la salut i a la vegada impulsar i estimular els valors solidaris i un major compromís social.

Les portes de l’UPF-IDEC, però, estaran obertes també per veïns i tothom que vulgui col·laborar.

Més informació sobre la donació de sang: www.donarsang.gencat.cat