Jornada ‘Cap a un nou model de Governança’ a l’IDEC

L’IDEC-Universitat Pompeu Fabra acull el dia 9 d’octubre la jornada ‘Cap a un nou model de Governança’, organitzada per l’Ajuntament de Barcelona.  Aquesta jornada pretén  debatre, analitzar i reflexionar per trobar solucions a la crisi de la política, entesa com a la distància que hi ha entre l’administració i la ciutadania, tot propiciant el coneixement i l’intercanvi d’experiències que ofereixin respostes als reptes actuals de la participació ciutadana. La jornada està organitzada des del Comissionat de Participació Ciutadana i Associacionisme de Barcelona i s’adreça especialment a responsables públics, regidors, gestors i tècnics municipals o membres d'entitats que tinguin interès o experiència en la temàtica de la jornada.

Una jornada de nivell

La jornada compta amb reconegudes personalitats de l’àmbit social i polític com Maria Elvira Méndez Pinedo, catedràtica de Dret Europeu a la Universitat d’Islàndia; Jaume López (UPF); Ada Colau (PAH);  Muriel Casals (Òmnium) i Àngel Castiñeira (ESADE). També el director de Govern Obert del País Basc, Luis Petrikorena; l’alcalde de Premià de Mar, Miquel Buch; un membre de Xarxa IP  i l’alcalde de Figaró-Montmany. Sobre la importància dels mitjans de comunicació en la superació de la desafecció política intervindran  Josep Martí, secretari de comunicació de la Generalitat; Agustí de Uribe-Salazar, president de l’ACCIEP; Francesc-Marc Àlvaro, periodista de La Vanguardia; i Albert Sanz, periodista d’El Periódico. La cloenda de la jornada anirà a càrrec de Xavier Trias, l’alcalde de Barcelona.

Més informació: Jornada ‘Cap a un nou model de Governança’