Jorge Carrión i Carlos Scolari impartiran un MOOC sobre ‘La tercera edat d’or de la televisió’

El professor del Màster en Creació Literària del UPF-IDEC, Jorge Carrión, i Carlos Scolari, professor del Postgrau en Usabilitat, Disseny d’Interacció i Experiència d’Usuari,  són els encarregats de coordinar el nou MOOC  La 3a. edat d'or de la televisió  ofert a través de la plataforma Miríada X i organitzat per la UPF.

Aquest curs online (MOOC) se centra en les relacions entre la televisió i altres discursos i mitjans, com ara la literatura, el còmic, els videojocs o el transmèdia, partint de diferents temes relacionats amb algunes de les principals sèries de televisió nord-americanes dels darrers quinze anys.  Des de The Sopranos, Mad Men, Lost, Six Feet Under…  Els objectius són començar a pensar les sèries seriosament, com a objectes d'estudi acadèmic, entendre-les com a part de construccions mediàtiques i artístiques complexes i reforçar intel·lectualment la passió. ‘I divertir-se. Perquè el plaer, en aquest cas, està molt relacionat amb l'estudi’.

Podeu llegir l’entrevista a Jorge Carrión i Carlos Scolari a la web de la UPF.