Jordi Pujol pronuncia la conferència de la Trobada Anual de l'Associació d'Antics Alumnes

Amb motiu de la Trobada Anual de l?Associació d?Antics Alumnes de l?IDEC-Universitat Pompeu Fabra que cada any organitza l?Associació per als seus membres, l?ex-president de la Generalitat de Catalunya Jordi Pujol va pronunciar la conferència ?El moment actual a Catalunya?. Just després de l?acte, que es va realitzar el passat 18 de desembre, els assistents també van tenir l?oportunitat de fer networking durant el sopar posterior a la conferència.

Aquest acte conclou les activitats realitzades el 2007, que han superat amb escreix les dels anys anteriors en un esforç de la junta per posicionar l?Associació com a eina estratègica i vital per als antics alumnes i per a l?IDEC-Universitat Pompeu Fabra. Per a l?any 2008 l?Associació continuarà treballant en l?expansió d?aquestes activitats i serveis. El Programa de Continuïtat ja ha començat el seu segon any d?activitat, amb conferències mensuals que inclouen tant l?experiència de directius com temes de desenvolupament professional, organitzats conjuntament amb el Departament de Carreres. Al setembre, Albert Bosch, empresari, aventurer i 7 vegades participant del Rally Dakar, ens va parlar de ?Ser empresari: l?aventura més gran del món?. A l?octubre, sota el títol ?Com afrontar un procés d\'adquisició d\'una empresa?, Manuel Alonso, soci d\'Enrich advocats, va explicar, com a expert en processos d\'adquisicions nacionals i internacionals, com preparar-se per un procés d?adquisició. Al novembre, i en el marc de la UPFeina, fira d?ocupació de la UPF, Ricardo Corominas, director executiu de Michael Page International España, va parlar sobre el mercat laboral sota el títol \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Situació actual del mercat professional de posicions directives\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".

Aquest any l?Associació ha renovat la seva web i ha desenvolupat una intranet on els associats poden consultar, entre d?altres coses, el directori de networking i els videos de les sessions de continuïtat. Els socis també han pogut gaudir d?avantatges especials per als seminaris del Servei de Carreres sobre balanç professional, preparació de currículums i preparació d?entrevistes, els quals s?ampliaran aquest any vinent. Els associats també podran gaudir aquest any de condicions molt avantatjoses en el servei d?assessorament de carrera professional, amb el patrocini d?Equipo Atlas, a través de sessions de treball individuals. El focus de l?Associació és desenvolupar més serveis de valor afegit que ajudin a consolidar aquesta xarxa de valor professional.

Visiteu la web de l?Associació d?Antics Alumnes de l?IDEC