Jordi Balló modera la taula rodona “Les fronteres del documental” a la Filmoteca de Catalunya

Jordi Balló, director del Màster en Documental de Creació, serà l’encarregat de moderar la taula rodona “Les fronteres del documental” que organitza la Filmoteca de Catalunya dins del cicle Més enllà del mirall: 10 anys sense Joaquim  Jordà. La taula comptarà amb la participació dels cineastes cineastes Mercedes Álvarez, Neus Ballús, Carles Bosch i Albert Solé i tindrà lloc dimarts 24 de maig.

La Filmoteca de Catalunya dedica aquest cicle a Joaquim Jordà, que va morir el 23 de juny de 2006. El pas del temps ha fet créixer la seva figura, de la mateixa manera que ha crescut la figura dels qui van ser els seus alumnes. El mestratge de Jordà esborra les fronteres entre el documental i la ficció. Els cineastes que es van formar amb Jordà saben fins a quin punt era estimulant la mirada d’una figura indiscutible d’aquell experiment truncat de modernitat que va ser l’Escola de Barcelona, la visió d’un home que va saber posar la seva experiència mèdicovital -un infart cerebral que va generar-li problemes d’alèxia i agnòsia- al servei d’una reflexió sobre els límits del coneixement.

Més información: Taula rodona “Les fronteres del documental”