Johns Hopkins Fall Institute in Health Policy and Management

L\'IDEC ha acollit per tercera vegada la jornada Johns Hopkins Fall Institute in Health Policy and Management, organitzada per la Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health i l\'Agència de Salut Pública de Barcelona, amb la col·laboració de la Universitat Pompeu Fabra.

Els dotze cursos sobre polítiques sanitàries i gestió de la salut pública es divideixen en quatre itineraris: polítiques i gestió de la salut pública; polítiques i gestió de la protecció del medi ambient; determinants socials, polítics, econòmics i culturals de la salut i de la política de salut i mètodes i tècniques avançades en gestió i polítiques.

Als cursos, impartits en anglès, van assistir més de 140 participants d\'arreu del món. El cos docent, format per 29 professors, prové majoritàriament de la Johns Hopkins University, però també d\'altres prestigioses universitats internacionals i organitzacions públiques catalanes.